torsdag 21 november

Idag fick vi äntligen nycklarna till vår lägenhet, dör lite av lycka!!! Det har flyttas grejer nu på eftermiddagen och imorgon har vi hyrt bil för att få dit säng och de andra "stora" sakerna. Så imorgon blir det första natten där borta, lite pirrigt, typ? 
 
Hur som helst så håller mitt huvud på att sprängas av alla idéer som ploppar upp och saker som jag vill inhandla till lägenheten, dock har Tobias och jag ofta olika åsikter om saker, varför han lägger sig i så mycket om hemmet vet jag inte riktigt. Och hans "gamebord" kommer att bli ett problem, ett problem som jag måste få in i ett hörn bakom dörren i sovrummet.. Tidigare hade vi ju en 3:a och gästrummet blev hans såkallade spelrum, och det gjorde mig egentligen ingenting för att ingen annan gick in där. Men nu när hans skrivbord med spelsaker ska närvara i min åsyn och för alla som kommer känner jag bara, näää.. hörnet är utvägen.
 
 

Kommentarer.
» emma

hej!! jackan du har köpt fn cubus från förra året, har nämligen en likadan. Men hur får du pälskragen så att den sitter fast på luvan? med tanke på att den inte finns något att sätts fast den med. Tacksam för svar!! :)

Svar: Hej! :-) Jag använder bara säkerhetsnålar! kram
Hanna Kjellberg

2013-11-21 // 23:00:01
» Emma

Jaha!! Trodde inte att det skulle hålla, men tack så mycket för svaret. Men letar överallt efter en fin pälskrage till jackan, du har ingen aning om vart man kan köpa det? förutom tradera kram :)

Svar: Det finns att köpa i olika butiker i Stockholm, bl.a Salt och sen finns det säkert på NK. Du får nog googla runt lite och hitta en butik nära dig :-)
Hanna Kjellberg

2013-11-21 // 23:40:56

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback