freaky wednesday;

Va hände med uppdateringen?.. I have no idea, ne men har haft en fartfylld dag. I morse vaknade jag upp hos Frida och vi satte på oss en massa kläder och knallade ner till stan för att fixa hennes abonnemang, gick strålande. Därefter gick vi hem igen och åt frukost. Vid lunch gick jag över till mamma och vi gick en lång skogspromenad, sjukt mysigt! Sedan städade jag Ellens garderob och slängde gamla kläder, sen fortsatte jag med att städa hennes rum haha, jag är så van att gå och plocka hemma så när jag kommer till andra som inte har ordning kliar det i fingrarna, och när jag börjat med något kan jag inte sluta förrän jag är helt nöjd.
 
Till middag blev det våfflor med sylt och grädde, hur gott? fett gott! Sen blev jag hämtad av Isabell (eller The Grudge, ni själva får välja, bildnr4) där jag spenderade resten av kvällen med massa ost och kex. Nu är jag äntligen hemma i pappas lya igen och ska snart hoppa i säng, hoppas ni alla haft en fin dag!
 
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback