alla dagar är taco dag

Som precis vilken annan dag som helst blev det tacos idag haha, de är okej om ni tycker att vi är konstiga. Vi fick sällskap av Madde och Barran och plötsligt blev det en sånn där svår slagen taco kväll. Vilka vänner man har! NU har koman börja lagt sig så ska skölja av mina underbara vindruvor som står och väntar i kylen och hälla upp ett stort glas vatten, bara jag som blir som en uttorkad svamp efter tacos?
 
Hur som, var på gymmet tidigare idag och körde intervaller, DRA OCH BADA va jobbigt de va! Jag som gick och sa igår kväll till Tobias "Asså, imorgon ska jag löpa intervaller tills jag kräks". Va inte så kul som jag trodde men hur gött känns de inte efter ett sådant pass? Finns nästan ingen bättre känsla. Körde igenom magen på 20min innan jag cyklade hem igen stolt som tuppeeeeeeen.
 
Imorgon är de fredag(den 13:onde, uuuu) och Maddes födelsedag! Det ser vi fram emot.
 
 

Kommentarer.

Så fint :)

2013-09-18 // 23:50:07

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback