love and other teeth whitening;

Nu på kvällen har jag och Tobias varit iväg över till Madde och Niclas, lika mysigt som vanligt. De hela var väl meningen att bli en pizza kväll, men eftersom att jag och mina tänder inte riktigt var redo för det idag så käkade Madde och jag varsin hemmagjord ceasarsallad och killarna varsin pizza, sjuka kontraster.. kan ju säga att jag sneglade på Tobias pizza ett par gånger. Dock var salladen sinnes god med Maddes ännu godare dressing, satt sjukt fint. 
 
Ne nu ska jag packa ihop de sista inför imorgon, har världens bästa pojkvän som går upp tidigt och skjutsar mig till båten som går 08.00 hehe.. Uppstigning 06, woho! Men vad gör man inte för sin blivande, eller hur baby ;-) 
 
 
 
 två underbara bilder från idag; jag, sjukt snygg på Spa & Harmonie och jag, kramandes med han som inte alls tycker jag är jobbig, älskart!

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback