Q/A - tips på personliga julklappar

Anonym:
Hej! Jag undrar om du har några tips på en bra julklapp till min bästa kompis. Vi båda är 18år, jag vill ge något personligt inte en vanlig tröja liksom. Tack på förhand :)
 
Först och främst, ledsen för sent svar(denna kommentar skrevs för någon vecka sedan). De där är faktiskt ganska svårt. De mesta har ju att göra med hur mycket pengar man vill lägga på någonting. Men något jag funderade på idag är faktiskt ett mobilskal som man kan göra själv. Det är en väldigt personlig sak, en dunder julklapp till vem som helst, och den går hem för en billigpeng och kan användas i en längre tid. Du kan tex ha en bild på dig och din kompis och kanske skriva något? Vill man lägga lite mer pengar så tycker jag att en klocka med gravering är hur bra som helst, du kan välja prisklass på klocka och gravera in något personligt. 
 
En sida med klockor och smycken, som också erbjuder gravering: andenfalks.se, plus 10% med koden: XUWT2KYSM
En sida med mobilskal du kan göra själv hittar du HÄR, dessutom med ett jätte bra julerbjudande
 
 
Annars kanske någon upplevse ni två kan göra tillsammans? (HÄR, hittar man alltid något) Boka biljetter till en konsert, eller en hotellnatt i någon större stad där ni kan shoppa tillsammans. Man kan ge bort ett fotoalbum med minnen från er vänskap, ett inramat fotografi, en egenmålad tavla, ett smycke eller liknande. Egentligen finns det ganska mycket, allt handlar ju om hur mycket tid eller pengar man vill lägga ner. Personligen tycker jag att om man märker att en annan person lagt ner tid på att göra något fint för en, så är de 1000gånger roligare och mer betydelsefullt än att få en pryl. Hoppas du fick något tips i allafall :-)

Kommentarer.

Jättebra tips!! Tack så himla mycket :-)

2013-12-15 // 23:07:10

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback