one week on the lazy side

Idag är det en vecka sedan jag blev sjuk och 9(!) dagar sedan jag tränade, känner mig egentligen inte jätte pepp på att göra det idag heller. Men it's time to get back från sjukdomen så att säga. Ska snart iväg till gymmet och köra lite på bandet, vad det blir vet jag inte riktigt än, beror på hur det känns, känns de bra kanske de blir lite rygg på de. Såå, hörs senare! Har lagt till en väska i Bloppisen också, check it out.
 
 
 
 

Kommentarer.
» A

Hej! Vart kommer dina skor ifrån? Nike? VILL HA, så snygga! Och din tränings thigts, var kan man köpa? :D :D

Svar: Hej! Tack, de kommer ifrån Nike men köptes för typ 1 och ett halvt år sedan på Stadium så de är tveksamt om de finns kvar tyvärr :-( Tightsen till vänster är ifrån Better bodies och dem kan du bla. köpa på MMSports och de till höger är ifrån Adidas och dem hittar du på Stadium :-)
Hanna Kjellberg

2013-09-22 // 21:20:29
» A

Men tack för ditt svar, så snällt! :D Keep up the good blog, tycker du är väldigt inspirerande vad gäller både mode och träning!

Svar: Bara roligt när man får frågor! :-) tack det var väldigt roligt att höra! :-) Kram
Hanna Kjellberg

2013-09-25 // 22:23:14

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback