about my jacket

Jag vill som sagt sälja min Boomerang jacka(strl S) och jag har fått den del frågor.. Alltså, den har en liten reva på underarmen, som egentligen inte syns alls, de är väl om du går runt och vevar i dags ljus kanske.. Annars är den hel. Färgen är lite bortskaven på dragkedjan också men den funkar som den ska. Men den skulle behöva en kemtvätt! Så eftersom att den behövs tvättas kan jag tänka mig att sälja den för 1300kr. Nypris: 5000kr
Intresserad? Maila mig: [email protected]
 
   
 
Här ser du hur dragkedjan ser ut, och på bild 3 ser du en liten ljus fläck o de kan synas på något annat ställe också, de ser typ ut som dammfläckar, går bort direkt i tvätt.
 
 
 
På första bilden ser ni lilla revan på underarmen, och andra bilden lite fläckar inuti. Lappen ser hemsk ut men de är för att jag kemtvättat den en gång tidigare :-)
 

Kommentarer.

Har skickat ett mejl till dig angående jackan :)

Svar: förlåt! har haft fullt upp idag, ska svara alldeles strax :-)
Hanna Kjellberg

2013-12-05 // 21:52:29

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback