Q/A - min kost

Postat av: Elin
Hej! Hur ofta dricker du proteinpulver? Tar du något mer tillskott, såsom fettförbränningspiller ex? Hur många mål äter du per dag och vad ungefär?
 
Hej! Jag dricker proteinpulver precis efter att jag tränat, och ibland blandar jag i lite pulver i filen/kvargen på morgonen. Det är väl de enda gångerna jag äter eller dricker det. Jag använder inget annat tillskott, eller jo de skulle väl vara fiskolja då, dvs omega 3 tabletter(om de ens räknas). Tobias äter inte fisk så de görs väldigt sällan här hemma. Jag äter oftast 5 mål om dagen, frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål.
 
Frukost: Kvarg som jag blandar med lättfil, kanel (ibland proteinpulver) och axa's wild berries mussli. Kaffe.
(Jag tränar oftast efter frukost så innan lunch blir det en protein shake)
Lunch: Brukar bli rester sedan kvällen innan, som oftast är helt vanlig mat.. Kyckling m. potatis, spagetti och köttfärsås, tacos, någon gryta.. you name it!
Mellanmål: Frukt, nötter, kaffe, knäckemacka..
Middag: Som lunchen. (har alltid sallad till allt) 
Kvällmål: Knäckemacka, Frukt eller något onyttigt sött tyvärr.. Frukt/Macka blire väl kanske 2/7 kvällar haha, don't do this at home!
 
Några fler frågor? Tycker sånt här är jätte kul! Vill ni veta vad som blir till middag om kvällarna, bilder på mat? Min syn på träning, tips eller vad som helst? fråga på :-)
 
 

Kommentarer.

Kan du inte berätta om hur du gjorde för att gå ner i vikt?

2013-12-13 // 20:51:26

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback