söndag 15 december

Godmorgon! 
Sitter och äter en riktig mysfrukost med mig själv. Tobias är som vanligt i skolan och är hemma runt 7. Tycker lite synd om honom som går upp 6 varje morgon för att köra till sthlm och sedan hem på kvällen igen. Som tur är så är det ju snart över, 19dec är han äntligen klar. Då får ni ta och boka stans bästa PT tjejer ;-) 
 
Igår jobbade jag 10-16 och det var sjuuukt mycket folk. Jätte roligt och jätte stressigt, typ så som de ska vara inför julen. På kvällen fick jag besök av mina tjejer, det blev hämt mat och hunger games 1. Älskar dessa kvällar och mina fina vänner.
 

Kommentarer.

Så snyggt!

2013-12-15 // 13:11:30
» Sanna

Vart har du köpt matgruppen?
super snyggt!!

Svar: Tack!! :-) Den är köpt på Mio!
Hanna Kjellberg

2013-12-15 // 16:51:07

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback