whatever it is

 
Imorgon hoppas jag på att jag kan ta någon typ av promenad, helst ute fast är de tråkigt väder får de bli på gymmet. Känner att jag måste få röra på mig lite. Det som stör mig är att det gör ont på ena sidan i halsen på en minimal punkt, varje gång jag sväljer. allt hat till de!!! 
 
Nu ska jag dricka min tredje kopp te och ladda upp för imorgon. 3 rätters står på schemat då vi får besök av Emma och Knutsen. Mer om det imorgon. Godnatt!
 

Kommentarer.

Gud så vacker du är! Riktigt fin! :)

2014-01-02 // 20:02:45
» Sara

åh va fin :)

2014-01-02 // 20:08:37

Hinkar också te för fullt då jag är genomförkyld, vill verkligen bli frisk så jag får börja träna igen :/

2014-01-02 // 20:09:31

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback