cosy weekend

Igår kväll blev det häng hemma hos Frida med hämtmat, film och sen godis på det. Vi hyrde filmen "Mama" som var en helt okej skräckis, jag gillar när det finns en handling och de inte typ flyger ben och armar överallt som de kan göra i andra filmer. I slutet blev den dock allt för overklig så de var lite dåligt.
 
Hos Frida var även Tove och Marre, och vi alla fick ta farväl av Tove när vi åkte därifrån då hon åker till Australien i 5mån på måndag.. vilken äventyr alltså!.. Under dagen igår fick jag träffa ingen mindre än MADDE, min danska bästa vän som jag saknat väldigt mycket, även fast de bara gått några veckor.. Hur jag ska klara mig tills nästa gång?! Detta är sjukt... Fick i allafall en lunch med henne och en sväng på stan innan jag var tvungen att skjutsa iväg henne och säga hejdå..
 
    

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback