onsdag 6 november

Just nu känns det så skönt att få sätta sig i soffan och slappna av.. Var uppe och tränade halv8 i morse, därefter knallade jag hem till pappa för att duscha, hänga och käka lunch. Vid 12 gick jag hem till mamma och hämtade hennes bil och åkte sedan till jobbet där jag började 13. Slutade 18:20 och var hemma 19, fixade mat o nu sitter jag äntligen här, snart dags att gå o lägga sig..
 
Hur som helst, det var jätte kul att se att många av mer kommenterade inlägget om mitt hår haha.. Jag lider typ av beslutångest så det var skönt att höra lite andra åsikter.. De lutar åt att klippa av det och sedan färga hela håret i en ljusbrun ton.. de känns bäst nu men man vet ju aldrig vad som hinner ändras i min skalle tills de är dags, tack i allafall för alla fina kommentarer!
 
 

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback