get fit or die trying.. typ

Förra veckan köpte både jag och Tobias gymkort på Actic.. (innan allting var officiellt, busigt va?) Hur som helst har vi hunnit tränat där ett par gånger och de är ett helt okej gym tycker jag. I allafall innan klockan 15 haha, sen blir det galet trångt.. Hur som helst så körde jag och Tobias tillsammans idag och de blev bröst, triceps o lite mage. Det är verkligen sjukt skönt att ha honom med mig då han hela tiden ser till att man gör rätt och hjälper till om de behövs. Jag älskar min PT hehe.. 
 
Men dagens träning var inte slut där, på eftermiddagen drog vi ut och sprang två varv i ett spår och sedan hem för att köra någon typ av hög intensiv träning på vardagsrums golvet haha.. efter de mådde vi båda illa och så var det med de. Imorgon ska vi köra ben på gymmet, är redan laddad! 
 
 
Har förresten lite nya träningskläder att visa er, och även vår senaste beställning ifrån Nutramino
där vi köpt nytt proteinpulver, bars och lite annat.. kommer upp snart

Kommentarer.

SKRIV HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

EPOST: (publiceras ej)

BLOGG?:

KOMMENTAR:

Trackback